Frusen skolavslutning....

Igår gick mina älskade stora barn ur trean resp förskoleklass. Båda var, som alltid, superfina och lite smånervösa.
Emils klass fick ett stipendie utav Bohusläns Hembygdsförening och Emil var en av de två som fick äran att ta emotstipendiet. 
Men oj vad vi frös! Det var mörkt,molnigt och kallt!! Inte en skolavslutningsfeeling så långt ögat nådde. Hade converse på mig och mina tår var absolut stelfrusna efteråt. Lilla V packade vi ner i vagnen med filtar och tjock jAcka och vantar hade behövts!!! 

Idag är det dags för Jespers skolavslutning. Vantar, mössa och fodrade skor på!!! 


Kommentarer
Postat av: Martina

Hallå!
Får ju abstinens!
Vad hittar ni på? Har V eller dom andra kidsen gjort nått bus? Har R grillat nått mer? Vilken bok läser du nu?

Svar: Får lära mig blogga från datorn.... Mer tidskrävande men jag får oxå abstinens av att inte blogga.... :-) Nu så, en hel helg på en kvart!
Marie

2012-06-17 @ 12:47:57
URL: http://Envuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0