Det är min dag idag!

Blev väckt av skönsång och kaffe på sängen. Robert, Jesper och Vilma kom upp och firade mig med såå fina paket så det inte ens gör något att jag idag fyller 32 (hujedamej!)

Av barnen fick jag Ann Rosmans allra senaste bok (utkom häromdagen bara!)


Och utav min älskling så fick jag finaste halsbandet. Efva Attlings "Ring around from here" och på cirkeln står det "From here to Eternity". Härifrån till evigheten. <3


Nu ska vi dra till stan och fixa lite grejer, men sen kommer i varje fall fina syster Jessica på tårta i eftermiddag.
Vi saknar bara Ella och Emil idag. De åkte till sin pappa igår men kommer tillbaks på onsdag!

Det är min dag idag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Va fint halsband!

Söt V är med ballongen ;)

2012-06-18 @ 13:22:26
URL: http://envuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0