55 år ung

Finaste pappa fyller 55 i morgon! Inte ett öga torrt när han fick grattiskortet... <3
När han öppna presenten kom kommentaren - je visste't!! Som alltid.... :-)
Fingrillen var jag å V och handlade i går. En mindre bragd kan jag liva då grillen inte var bärbar utan jag behövde en kärra för att få med den. Hur kör man en svårstyrd kundvagnsflakkärra samtidigt som en barnvagn? Nä, det gör man bara inte. Så, Vilma på armen och mot Bauahus tänkande att det här överlever jag, bit ihop bara! Då får jag se- en kundvagnsflakkärra med barnstol!! En eloge till barnvänliga Bauhaus!! Jag lovar, jag kommer till er varje gång jag ensam med barn ska handla otympliga prylar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0