Utelek!

Vilma sitter ofta i vår dörröppning å leker å tittar ut på folk som går förbi. Men eftersom hon inte går så är det lite svårt att låta Vilma vara ute. Dra sig fram på ena knät känns sådär skönt mot asfalten. Men då kom jag på att jag har överdragsbyxor kvar från de stora som jag drog på henne. Med ett par mockasiner till så var utgången nära! Men sanden är lite otäck så hon ville helst knalla omkring med mamma i handen... Insåg då att vi blir tvungna att köpa skor till henne redan nu. Hon älskar att vara ute och då måste man ju ha skor att gå i. Inte hade jag väl trott att skor skulle behövas köpa nu! Trodde det var ett dilemma till hösten! Just idag var lekplatsen tom vilket var lite trist. I vanliga fall är den smockad av barn men många är på semester och våra barn är inte heller hemma. Men två timmar fördrev vi och sen sov hon som en gris i en och en halv timma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0