På en enkel promenad....

Ella fick en docka i julklapp - dockan Bella. Hon kan gå om man håller henne i händerna, hon kryper och hon kan jollra. Tanken med julklappen var att Ella kunde ägna sig åt Bella medan jag tog hand om Vilma. Något Ella sett framemot mycket var en promenad med de små tjejerna. Men pga av dåligt väder osv så hade det inte blivit av. Men igår var rena rama våren så då gjorde vi slag i saken. På promenad! Vilma i sin vagn som jag körde och Bella i Ellas dockvagn som hon, såklart, skulle köra. Glada i hågen gav vi oss iväg:


Vi hade inte kommit mer än 500 meter förrän Ella insåg att vagnen hon körde var svår att svänga, den var låg och det var allmänt jobbigt det här med vagn:


Så efter mycket klagande och gnällande på att det här med promenad var något av det tråkigaste som fanns och att vagnen hon hade var sämst i världen och att jag var väldigt elak som inte köpt en ny vagn/ lät henne köra Vilmas vagn/ skrattade åt henne så gick det såhär:

Hon gick hem!

Nästa gång tror jag hon får cykla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0