Semester!

Efter att ha jobbat 53 timmar på en vecka gick jag i fredags på "semester"! På obestämd tid.... :-)
Detta innebar uppblossning av magkatarr samt outhärdlig trötthet! Därav frånvaron på bloggen.
Men idag är vi Tillbaks på banan. Röjning av hus och trädgård gällde idag. På en av årets varmaste dagar. Jaja, hade det inte gjorts idag hade jag fått göra allt själv imorgon då R börjar jobba. Tänk att tio veckor går så fort!!!
Fyndat på rean gjorde vi visst idag oxå. Numera står en studsmatta i vår trädgård till barnens förtjusning. 3200 har den kostat (med nät och stege) och hela faderullan blev vårt för 650 kronor!! Ett kap man inte tackar nej till! Så nu innebär livet att parera när ungarna ryker ihop i mattan, när de inte kan turas om eller hoppar för många samtidigt. Kul. Hmm, kanske kan jag övertala Robert att vara pappaledig ett tag till!?
Imorgon ska jag bli av med min "insjöoskuld"! Mer info kommer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0