Little miss gnällspik!

Vilma har nya rutiner. Vaknar 06.00 istället för 04.50. Helt fantastiskt skönt! En flaska välling och morgonmys i sängen så är vi redo för en ny dag.
Inte idag dock.
Vilma vaknar 6 men är genomsvett och fortfarande grymt trött. Jag har mensvärken från hell. Lite välling och somna om tänker jag. Tänkte jag ja. Vilma, trött som tusan, gnäller å gnyr å tänker inte alls somna om!
Ner och tar morgon då. Gnället fortsätter och till råga på allt har hon lagt till med Ella-skriket. Ett tecken på missnöje som skär, verkligen skär, i öronen! Suck. Vid nio lägger jag henne igen och nu halv tio hör jag skriker uppifrån. Det låter till och med som om hon knackar efter mig!?

Idag kommer Jessica hit! Tjohoo! Jag ger V till henne och drar till frisören. Helt ok!


Kommentarer
Postat av: Martina

Heja V som har den goda smaken att starta dagen lite mer humana tider!

2012-08-21 @ 14:26:52
URL: http://envuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0