Tadaa!

Gissa jag blev förvånad när vi på söndagen inser att något är på g! När vi sedan får kalla in lilla mamma som barnvakt, ja, då låg spänningen och förväntan i luften. Det här kunde ju inte hända mig! Tji fick jag! Kl 11.32 den 24/10 föddes vår underbara, ljuvliga och fantastiskt fina lilla Vilma!
Så nu sitter jag här. I mörkret i vår säng med R snarkandes tätt intill och lilla V vid bröstet och förundras över livet. Amningshormonerna rusar i kroppen och jag är sentimental men oj vad jag älskar! Och visst är det häftigt när man tror att man älskar som mest så väller hjärtat bara över av känslor.... <3 Det här är kärlek vid första ögonkastet!

Bilder i massor kommer snart. Och förresten- jag sitter alldeles utmärkt! :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Så söt!

2011-10-28 @ 20:48:29
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0