Hoppsan!

Jag är sååå hungrig idag! Åt lunch vid halv ett - pasta pesto med tomater och nötter - en rejäl lunch! Men redan vid halv två så svider det i magen av hunger igen. Rumsterar runt i köket och hittar k-special. Mumma med mjölk! Nåväl, kryper upp i soffan med en rejäl tallrik. Jag har lite svårt att *hrm hrm* böja mig framåt så jag kan inte ha tallriken på soffbordet utan är tvungen att ha den på, ja, magen. Har ni ätit flingor och mjölk nångång? Tja, då vet ni kanske att det itne är det lättaste att göra utan att spilla. Och ja, jag är väldigt duktig på att spilla. Så ner i mitt linne går en hel sked med möjlk och k-special. Härligt, kallt och klibbigt. Rätt ner i klyftan, in under bh-n och ner gott på magen. Jajaja, bara att torka och se glad ut. Antar att det är lika bra att vänja R vid doften av sur mjölk i de områdena redan nu. Så här lär jag ju ändå lukta varje dag de närmsta sex månaderna!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0