Finfrämmat

En sån lång och grå söndag vi haft.... Somnade vid två med Vilma klistrad vid mig(som vanligt...) och vaknade vid sju med de mest sprängfyllda boobs ever! Vilma hade sovit fem timmar i sträck! Började nästan gråta av glädje. Hon fick mat, somnade om och vaknade elva! Galet duktig liten tjej vi har! *stolt*

Nu på eftermiddagen är ordningen återställd. Jag ammar hela tiden! För ett toabesök tar R henne, men hon skriker heela tiden! Enda stället hon kommer till ro och somnar är när hon ligger hos mig och använder mig som napp...

Mormor och morfar med minsta moster och hennes M var här en vända förut. Morfar hade med sig en alldeles egen present- som ni kan se på på bilden här.... :-) Nu e det bara Gais nappen som saknas!

Nu sitter vi i soffan och kollar en Beck film för hundrade gången men det e bara mys! Hos mig ligger V och äter/sover och jag kan inte se mig mätt... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0