Efter moget övervägande....

Så valde jag att börja blogga igen! Ser framemot över ett års föräldraledighet och såg en blogg som möjlighet för alla mina vänner och min familj att få en möjlighet att följa vår vardag, och då speciellt det lilla nya livets vardag.

Det lilla nya livet ja.... I fredags var h*n beräknad att göra entre. Sitter fortfarande som Gilbert Grapes mamma på sängkanten och saknar de dagar då jag lätt och ledigt svingade mig ur. Räknar med en övertid på cirkus 14 dagar den här gången också. Tydligen så saknas något i mig - något som triggar igång förlossningar. Nåväl. Det är sista gången nu. Och jag har ett trick. För varje dag som går så ska jag vara glad för något som jag faktiskt kan göra/inte behöver göra nu innan bebisen kommit. Idag är jag mycket tacksam för att jag kan sitta ner på baken utan att det värker. Bara en sån sak! :-)

 Välkomna! :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Va fin du är!



Förstår dock inte vad du menar med "sista gången nu" ;-)

2011-10-18 @ 12:52:08
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0