Underbara unge!

Inför utvecklingssamtalet fick Ella i uppgift att skriva om sig själv på Unikum. Tanken är väl att vuxen skriver och att man tillsammans bestämmer vad man ska skriva. Men Ella, envis som hon är, skulle göra det här helst själv. Jag, trött som jag är, lät henne så göra. Här är resultatet och det är inte utan att jag är mycket stolt över henne!

Om Ella Karlsson

jag jilar å leka mäd nelie å cal ok jag är bra på at kletra iträd. jag elskar mina fröknar.jagbor med mamma i stora höga med vilma ok roban ok emil ok jesper ok med min katt katis på stora hga 19 ok jag bor med min pappa på kirvaktavegen 19 med emil ok jag

 


Kommentarer
Postat av: jessica

men lilla söta ella!!

2011-11-14 @ 12:11:04
Postat av: Martina

Söt hon är :) sv: läser ju Zlatanboken :)

2011-11-14 @ 20:37:47
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0