Trött så trött....

Jag somnar i bilen, jag somnar i soffan, jag somnar vid köksbordet och jag somnar närhelst jag ammar. Herregud! Man undrar ju om man är riktigt frisk??? Och inte kan jag skylla på Vilma heller. Hon somnar vid elva, sover tre-fyra timmar, äter och sover tre-fyra timmar till. Klart jag inte är van vid att vara uppe på natten men jag får ju ändå de timmar sömn som jag ska behöva för att klara mig..... Nä, jag vet vad det måste vara - mörkret! Jag gör som alla andra och skyller på mörkret! Jag pluggar ju oxå. Svårt att komma ihåg det ibland. Hade tenta som skulle vara inne igår men bestämde mig förra veckan att jag kanske någongång måste inse mina begränsningar och fatta att det funkar sådär att skriva tenta med en hand och amma samtidigt. Så efter många funderingar hit och dit bestämde jag mig. För första gången ever tänker jag inte lämna in en tenta. Så. Jag logga in på vår studieplattform för att maila läraren och informera när jag ser att de har förlängt deadlinen. Till nästa måndag. Screw mina beslut! Nu börjar hjärnan arbeta igen. Det hade vart ok att hoppa tentan när inlämning är två veckor efter förlossning. Det känns inte lika ok att hoppa tentan när inlämning är TRE veckor efter förlossning. Det borde jag klara. (Fröken duktig syndrom - u name it!). Så nu måste jag göra tentajäveln! *morr* Emil undra varför det inte är några kort på honom på bloggen (känner sig antagligen överkörd av lillsyrra nummer 1 och 2). Så på begäran: Världens finaste Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0