Gung på sängen?

När jag i natt för tolfte gången vänt mig mot Vilmas säng, sträckt mig över och gett henne nappen så slog det mig. Finns det inte någon sorts knoppar man kan sätta på sängen för att få den att gunga lite? Shit, det hade ju vart perfekt till vår lilla gungälskare. Så, det blir mitt mission idag. Lekia och knoppar till sängen!

Ska oxå ta en vända till biblioteket. Behöver lite böcker till den nya delkursen och det är skönt för plånbloken att slippa köpa. Särskilt i juletider....

I dag kommer mina stora hjärtan hem! <3

Gung på sängen? Inte till vilket pris som helst! 349 kronor kosta de där små "bollarna" som man skruvar fast under sängen. Hälften av priset av vad sängen kosta! Nä, det bidde inget! Hon får gungas i vagnen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0