Gjorde det igen.....

Nu vet jag vad jag önskar mig i jul. Eller ja, önskar och önskar. Jag behöver en riktig alarmklocka. Som inte låter mig vinna snoozefesten som pågår vareviga morgon! I morse sov jag så gott med liten varm Vilma tätt intill så jag var nog beredd på att mosa min mobiltelefon och alarmsignalen som är en liten mysig Winnerbäck låt lär jag aldrig kunna höra med glädje igen.... 07.22 vaknade jag nästa gång. Barnen börjar skolan 08.20. Åhhhhh! Ångrar nu att jag inte sket fullständigt i tiden och lät dem ta den tid de behöver. Bättre det än att försöka äta med rabiat morsa springandes omkring och ropar: "skynda er nu! Vill ni komma försent eller?" Idag ska vi till kommunhuset och skriva under faderskapsintyg. Grattis R, du blir visst pappa idag! :-) Knepigt system det där. Borde finnas något bättre år 2011 tycker man.....

Kommentarer
Postat av: Martina

Perfekt tajming! Vilka kompisar dom kommer bli! Jonas va rätt lugn ändå efter visiten, han sa det inte rakt ut men jag tror han tyckte det va mysigt med lilla Vilma, men han ska ju alltid va lite matcho :) skönt med bärselen!

2011-12-02 @ 19:27:14
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0