Uppdatera lite kanske?

Jag är ledsen, men jag hinner inte. Något. Som vanligt. Men nu har jag dammsugaren igång och Vilma sover som en gris så då tänkte jag passa på!

Livet flyter på. Det är hämta här, lämna där, köra dit, vara där. Vi var i Sundahallen igår, alla minus Robert. Ungarna är fantastiska nu. De simmar och dyker och badar och har såå roligt tillsammans. Det värmer i det jäktade mammahjärtat!

Och så - äntligen! Vilma skrattade högt för första gången igår! Jag vet inte vad jag gjorde men roligt var det! Åh, det är så ljuvligt! Allt man hör i sex veckor är högljutt skrik och så helt plötsligt - ett hjärtligt och innerligt skratt! Underbart och inte ett öga torrt. Nu ska vi bara försöka upprepa bravaden..... *hmm*

I helgen packar jag ner barnen (E + E + V) i bilen och flyr till mormor och morfar. R ska på julbord och jag tänker INTE spendera en lördageftermiddag, kväll plus söndagförmiddag ensam med dessa tre. Nej. Så vi åker till öa en vända. Ska bli härligt och ungarna längtar verkligen. Ont i hjärtat bara att J inte kan följa med, men de skulle ha kalas bl.a. så det får bli en annan gång....

Har fått "ta över" R's jobbmobil, en HTC. Och gud så bra den är! Nu kan jag spela Wordfeud mest hela tiden. Och, såg jag nu, när det ringer från ett nummer som inte finns i kontaktboken så kontaktar den hitta.se och informerar om VEM det är som ringer! Fantastiskt måste jag säga!

Nä, ha en skön decemberdag. Här håller vi tummarna för snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0