Ny telefon

Har tagit över Rs HTC. Med den kan jag göra allt. Utom att blogga. Och det retar mig! Det är hur enkelt som helst att lägga upp bilder på fb t ex, men till bloggen går inte. Nä, då måste jag föra över bilderna till datorn och blogga därifrån och då blir det genast ett projekt och då blir det inte av. Synd, för till IPhone har blogg.se en app som gör det görsmidigt att blogga från telefon - med och utan bilder. Men den finns inte till android. Synd. Jättesynd. För i huvet har jag trevliga blogginlägg varje dag med tillhörande bild, men det är sååå bökigt. Jaja, e inte detta ett i- lands problem så säg!

Ikväll hyr vi jägarna 2. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Martina

Men gud det får dom ju fixa, har det till Iphonen o det är typ därför jag börja blogga igen. Supersmidigt! Såg Jägarna2 igår, hoppas ni också tyckte om den!

2011-12-18 @ 19:46:51
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: martina

sv: Ja prova, det tog nog max 20 min att slänga ihop, det är ju ett plus ;-)

2011-12-20 @ 12:38:15
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0