Varför sova?

Var på öppna idag. Redan innan vi skull åka vid halv nio var V jättetrött och gäspade stort. Men, när vi väl kom dit var det fullt ös! Härligt tänkte jag, nu kanske vi kan få ordning på sömnen, och planerade att hon skulle sova länge efter lunch. Ha! Har jag, trebarnsmamma, inte lärt mig något? En timma sov hon, sen skulle hon upp hur trött hon än var! Så, fram tills nu har hon varit måttligt rolig. Gnäll och hänga i byxbenen.... Endast en promenad underlättade. Förhoppningsvis så somnar hon dock utan problem ikväll vilket är det positiva med det hela. Elva månader, uppe mellan sex på morgonen till sex på kvällen med endast en timmas sömn i kroppen. Hur orkar hon??

Nåväl, nu middag sen drar jag till Mölndal för att hjälpa till på en kompis Mary Kay kurs.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååh vad jag saknar min lilla vilma :(

2012-09-24 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0