En sån seeeg dag!

Usch, inte orkat något idag.... Och då har jag ändå lagt mig tidigt både fredag och lördag samt sovit gott båda nätterna. Den här förbannade förkylningen!!!

Jaja, ny vecka drar igång i morgon. Tänkte ta en tur till öppna förskolan i morgon innan jag drar till Mölndal för att träffa bästa Mia! Tisdag promenix med Erika, onsdag luuuuugn, torsdag till Ikea med föräldragruppen innan jobb på kvällen. Åsså på fredag Gekås! :-) Härlig vecka!

Men ärligt, det bor fyra barn här men endast ett stökar ner hela huset! Och av henne kan jag inte kräva att hon plockar upp efter sig... I vanliga fall gör vi det när hon lagt sig men som sagt, idag är en seeeg dag så i dag låter vi det ligga! Hehehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0