Packar packar och åter packar

Och tvättar tvättar och åter tvättar. Givetvis tvättar jag först, innan jag packar. Men oj, det är inte så bara att åka iväg i fem dagar med fyra barn och två vuxna!
Vilma har ju med sig för ett helt kompani - mat, leksaker, blöjor, våtservetter, vagn m.m. Men de andra ungarna är inte sämre de, fotbollar, spel, målarböcker, böcker, sparkcyklar osv. Jisses! Ska lämna Ella till mamma idag så hon åker ut med henne, tror jag dumpar lite packning oxå annars får vi väl inte plats i bilen för grejer!
 
Men det ska bli härligt! Barnbadet är igång (kallt, men det är igång!), cafeet är öppet och solen ska skina i morgon i varje fall! Fem dagar där ute och kvalitetstid tillsammans med föräldrar, syskon med respektive och framförallt fasters (har fortfarande inte vant mig vid det epitetet!) sötnos Noah som kommer till Åstol på lördagen! Underbart!!
 
Nu ska vi till torget. R ska bli fin med lite nya plagg och V behöver midsommarstass! 
 
 

Kommentarer
Postat av: HomerLes

TEST

2023-03-05 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0