Godaste brödet!

Jag och Vilma hänger ihop med några mammor och deras barn från föräldragruppen och vi träffas ungefär varannan vecka. Idag var det dags att ses hemma hos lilla Lilly i Svanesund. Intressant, har aldrig varit i Svanesund, men oj vad mysigt det verkar och väldigt smidigt med bilfärjan över! Skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där, om det inte var för att det låg på Orust vill säga..... *ler*

I varje fall, Lillys mamma hade bakat ett fantastiskt gott bröd. För mig som ääälskar bröd så var det här rena godiset! Mumma. Så jag delar såklart med mig utav receptet!

 

Resten av dagen går i luuugnets tecken. R grejar med bilarna (däckbyte då den ena av bilen inte gick igenom besiktningen! Kul, några tusen fattigare - på bildäck.) och jag och V ska bara mysa hemma. Tvätta lite, vila lite och läsa mycket tänkte jag. Sen i kväll är det styrelsemöte i bostadsrättsföreningen. Någon (läs jag) blev invald som sekreterare där så idag ska jag göra premiär. Spännande! Fotbollen måste vi ju såklart se. Hade vart kul om Sverige lämnade EM med flaggan i topp. Bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0